تیم-اجرایی

تیم اجرایی اورجینال بولت

تیم اجرایی اورجینال بولت در راستای خدمات رسانی به کلیه مجریان عمرانی و جامعه مهندسین خدمات ذیل را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت ارائه می دهد:
مجری کاشت میلگرد با انواع چسب های شیمیایی وپایه سیمانی و بولت مکانیکی دراستان اصفهان با قیمت اجرایی تهران .
انجام کلیه عملیاتهای کاشت میلگرد ،راد و بولت مکانیکی و برش بتن با دستگاههای کرگیر ،والسا،وایرسا وسیم برش به قیمت تهران.
مقاوم سازی بتن FRP
طرحی انکرها و کاشت ارماتور جهت مقاصد مقاوم سازی و یا گسترده کردن سازه .
استفاده از نرم افزارهای تخصصی و متخصصین مجرب امکان ارائه خدمات مشاوره ای و طراحی را به جامعه مهندسین مشاور وپیمانکاران فراهم آورده ودراین راستا کلیه طراحی ها توسط تیم مهندسی این مجموعه انجام می گیرد.
همچنین با استفاده از دستگاه های تست مخصوص امکان تست کارگاهی درمحل برای بررسی بیشتر انکرهای وجود دارد .
کاربردها:
-نصب پلیت سازه ای و غیر سازه ای روی بتن شامل تیرها،ستون ها و یا دیوار و دال
-افزودن ستون بتنی یا فولادی بر روی ستون بتنی موجود
-افزودن دال بتنی به صورت کنسول و یا ساده
-افزایش طبقات سازه بتنی
-اتصال سازه فولادی به سازه بتنی
-افزودن ضخامت و ابعاد پی ،تیر ، ستون ویا دیوار جهت افزایش مقاومت سازه ای
-نصب وال پست ها
-نصب نما روی سازه بتنی
و بسیاری موارد دیگر که انجام کلیه خدمات فنی آن با استفاده از نرم افزارهای تخصصی تجاری و یا سازه ای (FixperienceT.SAFE.SAP. …)توسط تیم مهندسی ارائه می گردد.
طراحی سیستم های نصب تاسیسات و ساپورت های تاسیساتی : ساپورت های تاسیسات را می توان به دسته سبک ،متوسط و سنگین تقسیم بندی کرد.ساپورت موتورخانه ها ویا ساپورت ساختمان های صنعتی (Pipe Rack)از جمله ساپورت های سنگین وساپورت ساختمان های مسکونی سبک مانند ساپورت چند لوله برق یا ساپورت یک لوله بر روی کف از جمله ساپورت های سبک به شمار می روند.بالطبع به تناسب هریک از این تاسیسات لازم است خدمات طراحی متناسب با آن انجام گردد ومدارک متناسب ارائه گردد.
وجود بارهای دینامیکی (حرکت سیال،زلزله،شروع به کار دستگاه ها و …) استفاده از فولادهای سرد نورد و نصب ساپورت با روش های جدید انکرینگ ،تنوع سقف های بتنی و سازه ها ما را برآن داشته تا ارائه خدمات فنی تخصصی روی ساپورت ها را بر عهده گیریم و نیاز جامعه مهندسی را از این منظر برطرف گردانیم . لذا مشاورین و پیمانکاران محترم می توانند انجام این امور را از ابتدا تا آماده سازی نقشه های اجرایی و انتهای نصب به گروه مهندسی این مجموعه بسپارند.

 

About the Author

babak1410@yahoo.com

Related Post